Katalog znalezionych fraz
DeadShadow Opowiadania

Temat: budowa obwodnicy starogardu
ja twierdze ze sie buduje nawet w tej chwili rozmawialem wczoraj z kuzynka co pracuje w PBDiM starogard i trochu mi powiedziala

wykonawca nowobudowanej drogi jablowo - koteze jest firma skanska

plan jest taki wybuduja ten odcinek a dalej zostanie puszczony ruch wlasnie przez moja miejscowośc czyli koteze do rokocina lecz cale szcescie zostanie tam ograniczenie do 12 ton zwieksy to napewno ruch przez koteze ale co tam jakos w tygodniu moze pojade jakies foty zrobic i zobaczycie jak prace ida
Źródło: autostarogard.pl/viewtopic.php?t=1509



Temat: Mała obwodnica - 3 etap
Tak się składa, że pracuję w firmie Strabag, wprawdzie nie w drogówce, a w kubaturówce, a u p. Strzelczyka też pracowałem i powiem tak. Jeśli inspektor nie dopilnuje, aby droga była wykonana zgodnie z projektem, to i jedna i druga firma to wykorzysta i będzie chciała zaoszczędzić an materiałach. Dlatego inaczej buduje się autostrady, gdzie inspektorów jest kilku i pilnują jakości, a inaczej drogi powiatowe, gdzie inspektor jaki jest każdy widzi.
Moj kumpel pracuje w Skanskiej i dokładnie tak samo to wygląda.
Źródło: forum.brodnica24.info/viewtopic.php?t=2394


Temat: Remonty na drogach powiatu brodnickiego
Ruszyły remonty dróg powiatowych. Większość zaplanowanych modernizacji dróg powiatowych powinna się zakończyć przed rozpoczęciem sezonu turystycznego.
Zakończono już procedurę przetargową na wykonanie prac remontowych na trasie Brodnica – Ciche i brygady remontowe z firmy Skanska, która przetarg wygrała, pracują intensywnie
Źródło: forum.brodnica24.info/viewtopic.php?t=2146


Temat: Szkolenie BHP porada
Witam mam pytanie. Posiadam firme zbrojarską, dzisiajaj zaczeliśmy prace szkoleniem BHP i podczas szkolenia 4 moich pracowaników miało wynik pozytywny. Dostałem 50tys mandatu. Czy da sie tego jakoś uniknąć ?? Czy na przyszłosc istnieją jakies przepisy, dokumenty któr by mogli podpisac pracownicy i poniesc za cos takiego konsekwencje... ? Bardzo prosze o pomoc, z góry dziekuje
________________________
Pracownicy nie przekroczyl;i 0,2 promila w powietrzu. Za 1 pracownika 5tys kolejnego 10tys i tak dalej.... Pracuje pod firmą Skanska i oni maja takie kary. Czyli nie mam wyjscia bede musiał zapłacic ten mandat ? Jest jakas mozliwosc zeby pracodawca czyli ja ochornił sie od tego typu sytuacji, chodzi mi o to czy mozna skierowac spłate mandatu na pracownika ?
Źródło: bhpforum.pl/viewtopic.php?t=2326


Temat: Fantastycznie, tymczasowy Szczytnicki do remontu...

Użytkownik "artek" <bezspamu.pkkompas@klub_chip_pl> napisał w wiadomości
news:467a0940
[color=blue]
> i zrobią to pewnie w parę godzin. też mi coś, nie ma się czym podniecać
> ...[/color]

Widzę że nigdy nie przejeżdżałeś przez mosty jarka i lecha...
W pare godzin to ja dałbym rade z pomocą kilku kolegów, wkrętarki firmy Toya
i browarem w ręce.
Natomiast styl z jakim Skanska pracuje nie pozwoli tego zrobić nawet w
ślimaczym tempie....
Polecam się przejechać przez mosty i zobaczyć imponujące wyniki rocznej
pracy nad mostami. Rzygać się chce....
Wojtek


Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=63355


Temat: Fantastycznie, tymczasowy Szczytnicki do remontu...
Alti wrote:[color=blue]
> Widzę że nigdy nie przejeżdżałeś przez mosty jarka i lecha...[/color]

zdarzało się, tylko co to ma do rzeczy?
[color=blue]
> W pare godzin to ja dałbym rade z pomocą kilku kolegów, wkrętarki
> firmy Toya i browarem w ręce.[/color]

so?
[color=blue]
> Natomiast styl z jakim Skanska pracuje nie pozwoli tego zrobić nawet w
> ślimaczym tempie....
> Polecam się przejechać przez mosty i zobaczyć imponujące wyniki
> rocznej pracy nad mostami.[/color]

a mieszczą się w harmonogramie?
[color=blue]
> Rzygać się chce....[/color]

prawdę mówiąc mi się chce rzygać jak czytam to ciągłe miauczenie, płacze i
skargi na zdik, na rozkopane drogi, na korki, na paskudny los ...
co to jest do jasnej anielki - ściana płaczu? naprawde nie ma większych
problemów?
najbardziej żałosne jest to, że ktoś coś gdzies usłyszy, przeinaczy i
histerię rozpęta. to już nawet nie jest śmieszne, to żałosne.

--
artek


Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=63355


Temat: Praca "wre" na Szczytnickim
Dnia Mon, 29 Sep 2008 09:53:16 +0200, Neo[EZN] napisał(a):
[color=blue]
> może zgłosić do księgi Guinessa?[/color]

Nie jestem związany ze Skanska, nikt z rodziny/znajomych u nich nie
pracuje. Przez most szczytnicki nawet nie przejeżdzam (raz w tym roku do
warsztatu!). Ale chciałem zauważyć że ich tempo jest jakie jest bo nie może
z jakichś innych powodów być szybsze? Nie zebym się na tym znał, ale
twierdzenie że robią to celowo, musi być poparte jakimiś sensownymi
argumentami, a póki co to są tylko domysły.

Tak czy inaczej jeżeli ktoś (np. Neo) jest w stanie lepiej sobie poradzić z
tym remontem, to "idź tam i zrób lepiej" ;-)


--
SOCAR

Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=74860


Temat: Poddasze raz jeszcze!!!
Witam!Wiem, że na forum było już mnóstwo wątków i wyjaśnień na ten temat , ale mam kilka pytań dotyczących rozwiązania, z którym spotkałem się 1. raz.
Rozmawiałem kilka dni temu z gosciem, który pracuje dla firmy SKANSKA ( chyba tak to się pisze:) przy wykończaniu poddaszy użytkowych w domach jednorodzinnych!Oto jak przedstawił mi problematykę ocieplania i wykańczania poddaszy:
1. pod folię paroprzepuszczalną - między krokwie - układana jest wełna i tu uwaga! na luźno tzn. nie 1, 2 cm więcej wełny niż odległość między krowkwiami tylko dokładnie tyle ile jest odstępu; wełna zabezpieczona sznurkiem
2. do krokwi przykręcane są drewniane kantówki 5x5
3. na kantówki robiona jest dopiero konstrukacja z metalowych profili
4. jako ocieplenie między profile używają ! styropianu ! (nie zapamiętałem dobrze ale chyba ok 5-7 cm.)
5. na to wszystko idą płyty g-k
W związku z takim rozwiązaniem mam do szanownych forumowiczów kilka pytań!:
-czy ktoś spotkał się już z takimi rozwiązaniami (a w szczególności zastosowanie wełny i styropianu )
-czy na styropian nie powinna być położona folia paroprzepuszczalna?
- po co drewniane kantówki przed całą konstrukcją ( czyżby służyły niwelowaniu "pracy" więźby dachowej??
Bardzo proszę o komentarze...pierwszy raz spotakłem się z czymś takim??
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=47475


Temat: Jakie to najtańsze fundamenty ! ! !

I nikt tu nie będzie jeździł na godzinkę, bo usługodawca ma to w d.... żaden tu Ci tu CAT nie przyjedzie na 1 godziny za 100zł. Jeden mi powiedział, że zamiast pracować u mnie za 100zł/h woli jechać do firmy Skanska i postawic ją na budowę drogi i czy się stoji, czy się leży stówka za godzinkę się należy. Owszem może da się tak znaleść na raz, ale chyba nie oto chodzi. nie ma reguły. ja w Poznaniu wynająłem faceta z koparką na 1h 20min za 180 zł.
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=125701


Temat: Grupa Podkarpacka

Projekt w takiej sytuacji musi Ci grać na 102 - nikt nie może popełnic rzadnego błędu!!! bo jeżlei powalą cos Ci z wymiarami czy poziomami w piwnicach ci na piętrze będą kleli lub co gorsza zaczna przerabiać.

Jeztem za tym byś zdecydował sie na jedną firmę od piwnić po dach. - jeżlei gdzieś popelnią jkaiś błąd (a tego raczej nie unikniesz) będą go z konsekwencją toczyli do samej góry..

Sebo8877
Kurcze, to teraz zabiłeś mi ćwieka... :roll:
Do piwnicy chciałem brać firmę która ma cały sprzęt (łącznie z gruchami, pompami itd) swój. Oczywiście taka firma będzie w stanie wybudować dalej ale obawiam się wtedy kosztów...

Można też wziąć ekipę tańszą która zacznie od piwnicy i pociągnie dalej, ale wtedy musiałbym dodatkowo szukać koparki, szalunków, samemu kupować beton, załatwiać sprzęt itd...
Muszę to wszystko sobie przekalkulować. W każdym razie dzięki za podpowiedzi :) Bież ekipe ta co na piwnice na cąłośc - taniej Ci wylicża ajeszcze im utargujesz coś !!! Jak mają sprzetu to wyknają to dobrze

Ja polecam dwie firmy z Rzeszow któe mam sprawdzone w jednej pracuję z druga współpracuję - która która nie powiem

Integral i Skanska - może drożej ale solidnośc to ich wizytówka

Sebo8877
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=521


Temat: więcej niż fabryka :)
pusto i bezpiecznie ale z zakrętami?? hehe też bym sobie tyle poleciał :P

ja narazie śmigałem 150 na A1 :D
szkoda, że pracuje tylko w Centrum i nie mam uprawnień jak SKANSKA do zamknięte odcinka nowo budowanej hehe to chyba też bym tyle wyciągnął :P
Źródło: 206club.net/showthread.php?t=53903


Temat: Mając 19 lat wychodzę za mąż...
Dot.: Mając 19 lat wychodzę za mąż...
  Cytat:
Napisane przez lemoorka (Wiadomość 4255039) Z reguły architekt ma własna firme i fakt laptopa kupuje na swoja firme, by wrzucć w koszty. a kto te regule ustalil?

osobiscie znam co najmniej trzech architektow, ktorzy nie maja wlasnej firmy, ale pracuja dla ogroimnych korporacji (np. dla skanska).

a kwestia projektantow maszyn?
oni tez maja wlasne firmy?

zaraz sie z tego watku dowiem, ze w polsce WSZYSCY maja wlasne firmy, bo to w koncu zaden problem taka miec.
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=181327


Temat: Gdzie pracują wasi rodzice?
Moja mama pracuje dorywczo w szkole, sprzata i gotuje obiady dzieciakom. Ojciec pracuje w firmie SKANSKA jako operator maszyn budowlanych. Śmiga koparkami, ładowarkami, równiarkami itp.
Mysle ze wolwli by mieć inne bardziej dochodowe prace.
Źródło: thesilence.pl/viewtopic.php?t=2082


Temat: A-1 w liczbach
Ziemia o objętości sześciu piramid Cheopsa będzie wydobyta podczas budowy autostrady A-1. Zużyte zostanie też 15 mln litrów oleju napędowego, który pozwoliłby ciężarówce okrążyć ziemię 2,5 tysiąca razy!

[URL=http://www.motofakty.pl/g2/art/1/9/4351fd7bd1abc_d.jpeg]

[/URL]

Budowa autostrady A-1 to ogromna inwestycja. Potwierdzają to obliczenia specjalistów.
- Szacuje się, że przy budowie A-1 zostaną wykonane prace ziemne o łącznej objętości 15,6 mln m3 - mówi Małgorzata Dobosz, menedżer sekcji komunikacji Skanska-NDI, wykonawcy prac. - A zatem w ciągu 2,5 roku przemieścimy materiały ziemne o objętości sześciu piramid Cheopsa.
Tylko do budowy pierwszych 90 km autostrady zużytych zostanie 100 tys. m3 betonu, 1,6 mln ton masy bitumicznej oraz 157 tys. ton cementu. Przy budowie A-1 w szczytowym momencie pracować będzie od 250 do 300 pracowników umysłowych i 1100 fizycznych. Na budowie pojawi się też około 500 maszyn, nie licząc pojazdów transportowych. Koparki będą zaopatrzone w komputery. System GPS (Satelitarny System Nawigacyjny) pozwoli operatorowi na wykonywanie prac z dokładnością do jednego centymetra.

Budowa A-1 na odcinku Gdańsk - Nowe Marzy (90 km) przewidziana jest na lata 2005 - 2008. Tę część autostrady podzielono w projekcie na dwa fronty, każdy złożony z trzech sekcji. Na sekcji II Stanisławie - Swarożyn, na której obecnie prowadzone są prace, powstanie najdłuższa na autostradzie estakada. Będzie liczyła aż 260 m. Powstanie ponadto siedem węzłów drogowych i tyle samo punktów pobierania opłat, zlokalizowanych dokładnie w miejscach dzielących autostradę na poszczególne sekcje. Staną dwie wytwórnie mas bitumicznych, 86 obiektów mostowych i 6 parkingów, po 3 z każdej strony autostrady. A-1 będzie miała 4 pasy, po 2 w każdą stronę. Szerokość pasa wyniesie 3,75 m.

Prace przygotowawcze pod budowę prowadzone są obecnie w Goszynie, w gm. Tczew. Powstają tam drogi serwisowe technologiczne, którymi będzie się poruszał ciężki sprzęt. W związku z coraz większym tempem i kolejnymi etapami prac przy autostradzie Skanska-NDI cały czas prowadzi nabór pracowników. Obecnie poszukiwani są specjaliści ds. komunikacji, administracji, geodeci, kierownicy budów o różnych specjalnościach, inżynierowie budowy i projektów oraz asystentki.

Źródło: motofakty.pl
Źródło: norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=1179





© DeadShadow Opowiadania Design by Colombia Hosting